fbpx

Sebelum ni anak nangis guling-guling, tapi sekarang tak sempat nangis dah kena sumbat. Ma & Pa patut tau ni…

Sebelum ni anak nangis guling-guling, tapi sekarang tak sempat nangis dah kena sumbat. Ma & Pa patut tau ni…

Anak menangis guling-guling sebab lambat dapat susu?

Ibu bapa mesti pernah mengalami situasi anak menangis guling-guling sebab lambat diberi susu kan? Admin pon dah merasa situasi macam ni. Kita pula yang tak senang duduk bila anak menangis. Hehehe…

Anak-anak ni bila lambat kita buatkan susu dia mesti menjerit. Mula laa kita kelam kabut nak sediakan susu dia. Lebih-lebih lagi bila lupa nak standbykan air masak dan air panas, betul tak?

Kalau laa air panas dan air suam ada jer 24 jam kan mudah. Nak bancuh susu anak guna air suam senang, nak bancuh air sendiri dengan air panas pon mudah.

Nak Tau Tak?

Ada cara yang lebih cepat dan pantas untuk membancuh susu, 1 minit je dah siap. 

USER-FRIENDLY KNOB

Villaem II yang berwajah baru dilengkapi dengan “twist knob” atau dialer yang boleh laras.
Ia membolehkan anda menukarkan air panas ke suam dan air suhu bilik ke sejuk dengan mudah.

Villaem II ni dilengkapi SUHU SUAM khas untuk membancuh susu.
Membancuh susu pasti lebih MUDAH dan PANTAS!

Anak anda tak perlu lagi tunggu lama untuk mendapat susu.

Dan yang paling penting anda sekeluarga dapat air minuman yang bersih setiap hari.

Nak Tau Lebih Lanjut Mengenai Villaem II?

Atau

Boleh jer kalau nak terus menempah Villaem II ni.

admin

Leave a Reply