fbpx

Kalau tiba-tiba saya mati, siapa nak sambung bayar saya punya Coway?

Kalau tiba-tiba saya mati, siapa nak sambung bayar saya punya Coway?

Kalau tiba-tiba saya mati, siapa nak sambung bayar saya punya Coway?
Anak isteri ke kena sambung bayar? Hutang Coway macam mana?

Patutlah Ramai Yang Berpusu-pusu Nak Pasang Penapis Air Coway Kat Rumah. Rupa-rupanya... (Klik Gambar)

Tahun lepas saya ada seorang pelanggan Coway yang baru pasang sebulan, lepas tu dia meninggal. Tindakan korang ialah:

1. Kena maklumkan ejen atau pihak Coway tentang kematian pelanggan. Standby siap-siap dokumen kematian daripada JPN dan Balai polis.

2. Selepas Coway maklum, tunggu dia proses. Dia akan call untuk tanyakan jika ada yang sudi menyambung bayar.

3. Jika ada yang nak sambung, kena buat urusan pemindahan akaun yang baru.

4. Kalau tiada yang sudi sambung bayar, Coway akan ambik balik mesin.

5. Kontrak sewa beli akan terbatal, akaun si mati dengan Coway pun terbatal.

6. Tiada sebarang hutang atau tuntutan kepada si mati daripada pihak Coway.

Coway Careline

1 800-888-111

Jadi tak perlu risau kalau tetiba kita mati, siapa nak sambung bayar Coway. Yang nak kena risau, kita mati nanti nak masuk syurga ke neraka??

Jelas ker Faham??

Dah guna Penapis Air Coway lebih dari 6 bulan? Jangan terkejut sebab ini yang anda akan dapat! (Klik Gambar)

Kalau anda rasa info ni sangat bermanfaat, share laa banyak-banyak. Semoga lebih ramai di luar sana yang dapat info ni.

Sekian…

Dapatkan penapis air Coway dengan harga RM85 sahaja dan tanpa yuran Pendaftaran & Pemasangan. (Klik Gambar)

admin

Leave a Reply